Brend sog'liqni saqlash: sport tadbirlari orqali mijozlarni jalb qilish

Brend sog'liqni saqlash: sport tadbirlari orqali mijozlarni jalb qilish

Alfa-Bank, Rexona va boshqa kompaniyalarning misollari

Vc.ru tahririyati Rossiyada sportni ommalashtirish orqali brendlarni ommalashtirish yo'llarini o'rganib chiqdi. Kompaniyalar marafonlarni o'tkazadilar va sport maktablarini tashkil qiladilar, ularning aksariyati faqat Moskvada mavjud. Firmalar buning o'rnini raqamli vositalar bilan to'ldiradi: ilovalar, YouTube yozuvlari va Internet xizmatlari.

"Alfa Bank"

Alfa-Bank mijozlarni omonat depozitlariga jalb qilish uchun sog'lom turmush tarzini targ'ib qiladi. Yuguradigan va piyoda yuradigan mijozlarga kompaniya yuqori hisob-fakturani taqdim etadi. Buning uchun siz mobil ilovani o'rnatishingiz va tomonidan kuzatuvchini ishlatishingiz kerakbir kun ichida bosib o'tgan masofani hisoblash. Bosqichlar soniga qarab pul bank mijozining jamg'arma hisob raqamiga o'tkaziladi.

Sberbank

Sberbank har yili "Yashil marafon" aksiyasini o'tkazadi, u atrof-muhitni yaxshilash bo'yicha tadbirlarni o'z ichiga oladi va 4,2 kilometr masofani bosib o'tadi. Marafon shiori ostida o'tkazilmoqda: “O'zingizdan boshlang! Dunyoni yaxshilang! " - bu bank mijozlarini o'z ustida ishlashga undaydi. 2016 yilda ushbu aksiya Rossiyaning 45 ta shaharini qamrab oldi.

Koks

Gazlangan ichimliklar ishlab chiqaruvchisi VDvizhenie loyihasini 2014 yilda boshlagan. Sochidagi Olimpiya o'yinlarida tashkilotchilar sog'lom turmush tarzini targ'ib qiluvchi ekspozitsiya bilan markali pavilon o'rnatdilar. Ko'rgazma Qozon va Sankt-Peterburgga ko'chib o'tdi va uning "sayohati" 2015 yilda yakunlandi.

Shuningdek, Coca-Cola Yo uTube kanalini ochdi , u erda 18 ta fan bo'yicha o'quv majmualarining videofilmlari, shu jumladan yangi boshlagan xokkeychilar va chang'ichilar uchun ko'rsatmalar joylashtirildi. Sahifaga 26 mingdan ortiq kishi obuna bo'lgan va eng ommabop videofilmlar - "Workout school" va "Landshaft barda fokuslar maktabi" - 1,4 million martadan ko'proq tomosha qilingan.

Rexona

2015 yilda "Nepoteka" reklama kampaniyasida Rexona iqtisodiy inqiroz muammosini ko'tardi, bu ruslarning umumiy turmush darajasining pasayishiga sabab bo'ldi - ipoteka va kreditga ega bo'lgan odamlar banklarga qarzlarini to'lashda qiynalishdi. Aksiya ishtirokchilari iltimosnoma asosida kredit yoki ipoteka kreditlarini to'lash uchun pul mukofotlariga sazovor bo'lishdi.

Loyihada ishtirok etish uchun veb-saytda ro'yxatdan o'tish va Jawbone step tracker yoki Neoteka mobil ilovasini ( iOS yoki Android uchun ) ulash zarur edi . O'rnatilgan pedometr ishtirokchining harakatlarini kuzatib bordi va shaxsiy kabinetda MotionSense kapsulasi punktlari shaklida to'plangan qadamlarni hisobladi.

Fitness

Flake ishlab chiqaruvchisi Fitness turli mushak guruhlariga yo'naltirilgan asosiy mashqlar katalogini yaratdi . Shuningdek, saytda "kaloriya kalkulyatori" mavjud bo'lib, unda ma'lum bir vaznga ega bo'lgan odam ma'lum vaqt ichida qancha energiya sarflashi, turli yo'llar bilan mashq qilishini ko'rsatadi.

Activia

Yogurt ishlab chiqaruvchisi Activia o'zini sog'lom oziq-ovqat brendi sifatida namoyish etadi. Kompaniya veb-saytni yaratdi, unda ozuqaviy yozuvlar va uyda mashq qilish bo'yicha maslahatlar chop etiladi.

Nike

Nike Running Club brendi boshchiligidagi mashg'ulotlarni tashkil qiladi. Mashg'ulotlar Evropaning to'qqiz shahrida, shu jumladan Moskvada o'tkaziladi. Sport harakatini qo'llab-quvvatlash uchun Nike xaritada harakatlanish traektoriyasini, masofasini va davomiyligini ko'rsatadigan dastur chiqardi.

Avvalroq Moskvada Nike Training Club kompleks mashg'ulotlari mashg'ulotlar, jumladan, fitnes va futbol bilan o'tkazilgan. Mashq yozuvlar mavjud brendining App.

Adidas

Adidas Moskvada "Men o'zimni yarataman" shiori ostida yozgi o'quv mashg'ulotlarini o'tkazmoqda . Brend nostandart sport turlari bo'yicha mahorat darslarini tashkil etadi. Ular orasida: bodbolbol, akroyoga, kikboksing, sakrash va tverk. Shunday qilib, brend faoliyat ishtirokchilarini "o'zlarini yaratishga" taklif qiladi.

2015-yilda, Adidas yugurib uchqur borish uchun undaydi moskvaliklar uchun tumani kampaniyasi Sizning yotoq bir Wake. Aksiyada 15 mingdan ortiq odam ishtirok etdi va loyihaning dastlabki oylarida poytaxtda Adidas Ultra Boost poyabzallari sotildi.

Reebok

Kompaniya boshlangan Moskva, Sankt-Peterburg, Rostov-Don, Nijniy Novgorod, Qozon, Yekaterinburg va Krasnoyarsk: 7 Rossiya shaharlarida Reebok Parks loyihasini. Kompaniya uchta qiyinchilik darajasidagi murakkab treninglarni tashkil qiladi. 2015 yilgacha ushbu brend turli xil faoliyat turlari bo'yicha mahorat darslarini tashkil etdi: Pilates, Zumba, arqondan sakrash, yoga, ammo bu amaliyotdan voz kechdi.

Puma

Sport harakatini qo'llab-quvvatlash uchun Puma Moskvaning Gorkiy bog'ida o'quv maydonchasini yaratdi . Unda parkur tokchalari, skeytbord va fitnes mashqlari uchun rezina pollar mavjud.